Blog

Perodua Dealer Ampang – Kuala Lumpur


Perkhidmatan Perodua Dealer Ampang – Kuala Lumpur

Salam sejahtera kepada semua pelanggan setia Perodua. Saya Mazlina, agen sah Perodua di Ampang – Kuala Lumpur ingin memperkenalkan perkhidmatan kami kepada anda.

Kami menyediakan pelbagai produk Perodua seperti Alza, Aruz, Myvi, Ativa, Bezza dan Axia. Kami juga menyediakan semakan online kelayakan loan atau pinjaman bank untuk memudahkan anda dalam membuat keputusan pembelian.

Selain itu, kami mempunyai showroom di seluruh negara untuk memudahkan anda melihat dan mencuba sendiri kenderaan Perodua yang anda minati. Kami juga menawarkan kemudahan trade in kereta lama anda untuk membeli kereta baru Perodua.

Bagi yang layak, kami menawarkan pinjaman loan 10% atau full loan untuk memudahkan anda memiliki kenderaan Perodua impian anda. Kami juga menyediakan penghantaran kereta ke seluruh negara hingga ke pintu rumah anda.

Jangan risau tentang ditipu kerana kami adalah agen sah Perodua yang terpercaya dan profesional. Jadi, tunggu apa lagi? Hubungi kami sekarang untuk membuat tempahan atau mendapatkan maklumat lanjut tentang produk dan perkhidmatan kami.

Terima kasih kerana memilih Perodua dan mempercayai kami sebagai agen sah Perodua. Kami berharap dapat melayani anda dengan sepenuh hati dan memberikan pengalaman membeli kereta yang terbaik.







    PeroduaDealerAmpangKuala Lumpur

    Related Posts

    Hai! Boleh Maz bantu anda?

    Chat